BE284CEC-9CF9-4401-904C-1EE12277A6E3Created with sketchtool.
Case StudiesO násKariéraBlogKontakt
EN

Pinterest přidává nové možnosti v rámci nakupování skrz platformu

21. červenec 2022

Novinky ze sociálních sítí

Pinterest se snaží naplno využít popularitu social commerce, a tak vylepšuje nástroje pro nakupování na platformě. Brandům nabídne více možností, jak na platformě nabízet své produkty a naopak uživatelům umožní se ještě více ponořit do nákupů.

Podle dat Pinterestu, zájem o nákupní funkce ze strany uživatelů jen v roce 2021 vzrostl o 215 %. Naproti tomu vzrostl i zájem brandů funkce využívat (o 87 % v prvním čtvrtletí 2022). Není tedy divu, že na rostoucí popularitu odpovídá novými a propracovanějšími funkcemi.

Celkem představil 4 dílčí funkce - všechny zaměřeny na poskytnutí co nejhladšího průběhu nákupního zážitku. 

Označování produktů

Pinterest přidává novou verzi označování produktů na ‚‚pinech‘‘. Ty nabízejí více informací o daných produktech. Oproti poslední verzi se uživatelé po kliknutí dostanou do katalogu produktů. Výrazně se tedy usnadní uživatelská nákupní cesta. Podle Pinterestu se v prvotním testech ukázalo, že tato funkce zvýšila nákupní záměr zákazníků o 70 %.

Zdroj: Pinterest

Videa v katalogu produktů

Další novinkou je umožnění nahrávat videa do katalogu produktů na místo statických fotek. Nejen, že videa umožní uživatelům vidět produkt mnohem detailněji a v reálné podobě, také mají podle testování mnohem lepší výsledky. Míra prokliku se v testech v porovnání se statickým formátem zvýšila o 158 % a naopak cena za proklik snížila o 42 %.

Nová záložka ‚‚Shop‘‘

U business účtů si budete moci přímo na profil přidat záložku ‚‚Shop‘‘. Po rozkliknutí uvidí uživatelé nabídku vašich produktů. Brandům tak umožní si vytvořit personalizovanou výkladní skříň svých produktů.

Zdroj: Pinterest

Pinterest API pro nákupy

Pinterest celkově rozšiřuje své investice do commerce. Prostřednictvím nového API (rozhraní pro programování aplikací) umožňuje například brandům oslovit uživatele s vyšším úmyslem nakoupit, a tak dosáhnout lepších výsledků. Zároveň také zajistí správné propojení mezi prodejci a Pinterestem tak, aby v jejich produktových katalozích byly vždy aktuální informace.

Zdroj:

https://newsroom.pinterest.com/en/post/pinterest-doubles-down-on-shopping-introducing-api-for-shopping-and-product-tagging-for-pins-0


Dočkáme se na Facebooku nového feedu?

23. červen 2022

Pokračovat ve čtení

Full-screen zobrazení na Instagramu je (skoro) tady

23. červen 2022

Instagram testuje nový nástroj, který usnadní živé přenosy

21. červenec 2022

Je čas se seznámit

Přijďte na kafe

Ozvěte se nám

Kontakt

info@worldofonline.cz+420 775 023 220

Sídlo

World of Online, s. r. o.

Na Květnici 1708/18

Praha 4, Nusle, 140 00 Česká republika

© 2022 World of Online, s. r. o. All Rights Reserved.