BE284CEC-9CF9-4401-904C-1EE12277A6E3Created with sketchtool.
Case StudiesO násKariéraBlogKontakt
EN

Jak na lepší výsledky TikTok reklam

16. březen 2022

Novinky ze sociálních sítí

TikTok se spojil se společností IPSOS (společnost zabývající se průzkumem trhu), aby změřil efektivitu reklam a identifikoval prvky, které vyvolávají na této platformě největší ohlas - od postav ve videích až po výběr hudby. Podívejte se, na co v reklamách uživatelé reagují nejlépe a co vám zaručí nejvyšší míru zapamatovatelnosti vašeho brandu.

TikTok je pro mnoho brandů klíčovým nástrojem k propagaci jejich značky. Marketing na této platformě je ale v mnohém jiný než na Instagramu nebo Facebooku. Jedna z odlišností je důležitost používání nativního obsahu. Na ten uživatelé TikToku reagují nejlépe. Nejlepším přístupem je tedy přizpůsobit obsah trendům a videím, které běžně najdeme na ‚‚for you page‘‘. 

Jak na to?

V předchozích studiích TikTok uvádí, že míra zapamatovatelnosti je u jeho reklam až 2,6krát vyšší než na ostatních platformách. Nejvyšších výsledků dosahují kampaně, které kombinují výstupy influencerů a brandů zároveň. Konkrétně je u těchto kampaní až 2,8x vyšší míra zapamatovatelnosti, než je průměr na jiných platformách. 

Propagace produktů TikTok influencery je sám o sobě velmi účinný nástroj. Pokud ale chcete dosáhnout maximálních výsledků, zamyslete se nad přidanou hodnotou, kterou by video mělo uživateli předat. Měl by tvůrce zmínit USP produktu nebo ho rovnou využít v tutoriálu? Právě videa, ve kterých influencer seznámí své sledující s produktem podrobněji mají vyšší míru zapamatovatelnosti.

Report dále odhalil, že nejvyšších výsledků dosahují brandy s originální brandovou hudbou v kombinaci s voice-overem. Dále by se branding měl objevit ve videu minimálně 3x. Ať už ve formě znělky, produktu nebo loga. Uživatelé si snadněji zapamatují, jakého brandu se reklama týkala.

Pokud chcete znát další prvky, které mohou vaše reklamy pozitivně ovlivnit, celý report najdete zde. A jestli stále váháte, zda je TikTok reklama využitelná i pro váš brand, rádi vám poradíme. 

Zdroje:

https://www.tiktok.com/business/en/blog/the-roundup-creator-led-campaigns

https://www.tiktok.com/business/en-US/blog/creative-best-practices-from-good-to-great

Dočkáme se na Facebooku nového feedu?

23. červen 2022

Pokračovat ve čtení

Full-screen zobrazení na Instagramu je (skoro) tady

23. červen 2022

Meta přichází s řadou novinek v Reels

09. červen 2022

Je čas se seznámit

Přijďte na kafe

Ozvěte se nám

Kontakt

info@worldofonline.cz+420 775 023 220

Sídlo

World of Online, s. r. o.

Na Květnici 1708/18

Praha 4, Nusle, 140 00 Česká republika

© 2022 World of Online, s. r. o. All Rights Reserved.