29. listopad 2019
Firemní úspěchy
KPI jsou parametry, kterými je možné kvalifikovat podnikové vize. Jejich výběr provází řada otázek. Na sociálních sítích se KPI soustředí především na brand awareness a výkon. V tomto článku si zodpovíme některé z těch nejdůležitějších, které je potřeba si definovat před vstupem na tuto platformu.
Vývoj počtu fanoušků je údaj, který dnes bývá často neprávem opomíjený. Je to ale jeden z klíčových ukazatelů toho, jak uživatelé hodnotí obsah, který pro ně tvoříte. Zaznamenali jste výraznější kolísání nebo výkyv? Podívejte se, jaký obsah byl v danou dobu zveřejňovaný a jaké kampaně běžely. Možná naleznete příčinu a ponaučíte se.
Nahodilé zveřejňování příspěvků není dobrý způsob, jak se starat o sociální sítě. Sekce „vlastní příspěvky“ vám pomůže získat informace o vašem zveřejňování příspěvků. Například o tom, jaký obsah jste zveřejnili a kolik příspěvků jste vytvořili v daný den. Metrika vám také může pomoci zjistit, jak v dané oblasti funguje vaše konkurence. Kromě toho jej můžete použít k porovnání svého chování při publikování s ostatními.
Při zveřejňování obsahu na vaší stránce na Facebooku je velmi důležité vědět, který obsah získá nejvyšší počet interakcí. Vizuální obsah získává mnohem více interakcí než prostý text, přičemž videa na Facebooku fungují ještě lépe. Chcete-li získat jasný přehled o typu obsahu, který zveřejňujete nejvíce, je tato metrika ideální. Může být také použita k získání dobrého vhledu do taktiky uplatňované jinými profily Facebooku.
Použitím metriky „Míra interakce“ získáte jasný přehled o tom, které příspěvky zaznamenaly nejvíce interakcí, a ve který den se tak stalo. Interakce jsou pevně spojené s příspěvkem, takže i když jsou generované k pozdějšímu datu, budou stále přidávané k míře interakce k původnímu datu zveřejnění příspěvku. Abychom tuto metriku snáze použili pro srovnání mezi více profily Facebooku, neukazujeme skutečný počet interakcí, které příspěvky obdržely. Místo toho zobrazujeme sazby jako normalizované číslo; množství interakcí vyděleno počtem příspěvků vytvořených ve vybraném časovém rámci a poté znovu rozděleno fanoušky na stránce.
Použití metriky „Reach“ vám pomůže zjistit, kolika uživatelů váš obsah dosáhl. Toto číslo zahrnuje reklamy, stories a dark posty. Do této metriky se započítávají pouze jedineční uživatelé. Pokud si jeden uživatel zobrazí váš příspěvek vícekrát, bude i tak započítaný do hodnoty dosahu jen jednou.
World of Online, s. r. o.
Na Květnici 1708/18
Praha 4, Nusle, 140 00 Česká republika
© 2019 World of Online, s. r. o. All Rights Reserved.